söndag 15 november 2009

Jag är usel!

Jag är en usel bloggare, vad är detta!? Jag har ju inte skrivit ett ord på mer än en månad. Nu borde jag komma på någon bra ursäkt, om varför det har blivit så, gärna någon intressant, som får mig att framstå som att det händer massa spännande saker i mitt liv...Något i stil med att jag varit upptagen med att åka på spännande möten i samtliga världsdelar för att mitt nya spännande jobb kräver det. Men nej, jag har åkt tunnelbanan till finansbolaget på Gävlegatan precis som jag gjort de senaste åren, så det kan jag inte skylla på. Inget annat intressant heller, jag har inte haft relationsproblem, inte varit bjuden på så många evenemang så jag inte haft tid, jag har inte ens haft en usel liten svininfluensa som gjort att jag legat däckad. Min enda ursäkt är och förblir alltså att jag är usel.

För saker att skriva om har det ju funnits, bla så har finaste lilla Lova fyllt fyra år, och det har kalasats som bara den. (Det slog mig att jag alltså i och med detta, blivit fyra år äldre än tjugofem, som jag var när hon föddes, det lade lite lätt sordi på mitt partymood dock) Det har blivit vinter och kallt,och jag har fått shoppa nya fina kläder, ett köpcentrum som är riktigt fräscht har öppnat bara fem minuter bort med T banan (Ja, det är sånt som gör mig glad! Lite trista butiker dock, men helt klart ok när shoppinghungern sätter in) trevliga middagar med vänner,
aw:s med god mat och ännu godare vin, mitt hår har växt massor över en natt (med lite hjälp av duktiga Jess) mm mm.

Jag ska bli bättre på att blogga igen, jag lovar!!

I natt bestämde sig vår kära granne för att ha fest, klockan halv tre på natten stod samtliga gäster och sjöng singstar och hoppade upp och ned på golvet. Oturligt nog så var deras golv vårt tak. Jag var fruktansvärt nära att förvandlas till en surkärring och gå upp och skälla ut dem efter noter när klockan blev över två, men Marcus påminde mig om att vi inte är så värst mycket bättre när vi har fest, så det var bara att försöka få sin skönhetssömn ändå. En snabb blick i spegeln för någon timme sedan talade dock om för mig att jag inte lyckades speciellt bra, så nu ska jag hoppa i duschen och sedan ta fram diverse krämer som ska få hjälpa mig råda bot på detta. Sedan blir det familjemiddag i Eskilstuna. See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar