fredag 10 juli 2009

Porrsurfar



Ute lyser sommaren med sin frånvaro, så jag har intagit ryggläge i soffan med laptopen i knät... Dags för lite gammalt hederligt porrsurfande! I alla fall om du frågar mig vad man blir rejält upphetsad av. Nakna män i all ära, ärligt talat gör det inte så mkt för mig, ett par snygga skor däremot, eller, en riktigt lovely handväska. Åhhhh...Jag kan sitta i timmar och klicka mig runt bland den ena handväskan mer fantastisk än den andra, bland skor som är så snygga att jag skulle kunna ha den som prydnader hemma i vardagsrummet.. Jag kan ärligt talat bli riktigt förälskad i både handväskor och skor (ett fall för outsiders på kanal 5 kanske?), men det är tyvärr förälskelser som går över fort. Har med några få undantag svårt att vara trogen under någon längre period, speciellt när det kommer till skor. Bland mina väskor finns det dock ett fåtal som efter efter ett år eller i vissa fall, många år, fortfarande kan titulera sig "favoriter", och används flitigt.




Det farliga med den här typen av porrsurf, är att man lätt kollrar bort sig, och börjar klicka på "köp", "lägg i kundvagn" och "gå till kassan". Det är tyvärr, ganska ofta en dålig ide. Speciellt i semestertider då reste av familjen vill lägga pengarna på helt andra saker än porr till mig. Så idag har jag avstått, men det kliar i fingrarna efter att en helt underbar Balenciaga (mitt favorit märke,som jag dock bara haft råd med en enda gång hittills), till ett fantastiskt pris, etsats sig fast på min näthinna. Men jag hade karaktär och avstod.




För att få en realitycheck ska jag nu cykla bort till gymmet för lite helt oglamorös träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar