lördag 22 augusti 2009

Det blev kräftor igår!


Jo då, när Marcus kom och hämtade mig på jobbet han jag bara sätta mig i bilen innan han säger "jag tänkte vi skulle äta kräftor ikväll". Jag trodde naturligtvis att han läst bloggen men det visade det sig att han inte alls gjort. Det är väl true love, vara sugen på kräftor exakt samtidigt :)
Riktigt gott var det!
Har precis varit och hämtat paket på posten, innehållandes ett par otroligt snygga, mörkbruna stövlar, och en tunika i härligt grönt. Nu får det gärna bli lite höst så att jag kan använda sakerna.

Idag ska vi till Kista mässan på ECO mässan. Jag vet att det är viktigt med miljö och återvinning och allt sådant, och jag försöker tänka på det, men kan knappast skryta med att jag är duktig på det. Tvärtom om jag ska vara ärlig, så det kanske blir bra för mig. Har jag förstått det rätt, så ska det finnas allt från miljövänliga bilar till klimatsmart vin och choklad där. Jag gissar att jag kommer fastna vid de två sistnämnda sakerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar