fredag 21 augusti 2009

Första arbetsveckan (nästan) avklarad.

Det gick ju alldeles utmärkt att börja jobba igen. Har utan några större problem lyckats ta mig ur sängen, och, detta är en bedrift för mig, varit i tid varenda morgon. (Jag har annars en ful ovana att alltid komma tio min sent). Kort sagt, en bra start på hösten.

I tisdags var jag och älsklingen och såg "Sommaren med Göran", riktigt rolig tyckte jag, för många "billiga" skämt tyckte Marcus. Vet inte när han gick och blev en sådan kultursnobb? :)

Annars har veckan varit lugn, förutom en liten aw med "ett glas vin" som blev först några glas, tills jag och Bella bestämde oss för att det var lika bra att beställa in en hel flaska. kanske hade liiite ont i huvudet på morgonen men ingen större fara.

Ska i alla fall bli skönt med helg, jag ska försöka övertga Marcus om en liten kräftskiva på tu man hand ikväll..Grymt sugen.

1 kommentar:

  1. Men vafan jag ville också komma på kräftskivan!

    SvaraRadera