onsdag 23 september 2009

Dagens konstigaste....

...jag kan ha min sjuåriga bonussons skor. De passar alldeles utmärkt. På oss båda. Nu kan man tro att den stackars pojken har onrmalt stora fötter, men nej. Det är jag som uppenbart har sjukligt små.

Detta var iof ingen nyhet för mig, att hitta skor är ett rent helvete, så för det mesta får jag ha för stora skor, jag har tom utvecklat en teknik för att få skorna att stanna på foten när man går, trots at de är för stora. Jajamen.

Med tanke på hur svårt det alltså är för mig att hitta snygga skor, måste jag säga att det är en bedrift att ändå äga så sjukt många par skor som jag gör. Fatta hur många timmar jag spenderat skoshoppandes!?

2 kommentarer:

  1. Så det kan bli! :) Men pojkar har iofs stora fötter! Förstår att det är jobbigt att inte hitta skor! Är också förtjust i skor! DEt kan aldrig bli nog många skor!!!

    SvaraRadera
  2. hej :) hur har din dag varit ?:)

    SvaraRadera