tisdag 29 september 2009

Scary!

Idag var en slitig dag på jobbet, av någon anledning bestämde sig hela Norge för att ringa till oss, samtidigt. Förvisso är det bra att de tar sig i kragen och vill betala på sina skulder, men alla, samtidigt? Igår satt jag och ringde, och ringde, och ringde och inte en människa svarade.. Mycket märkligt.

Hur som helst, jag var rejält trött och sliten på väg hem på T banan, och satt bara och längtade efter att få komma hem. Mitt emot mig står en man, i 40 års åldern. börjar jag Han sitter och ritar i ett litet block, och efter ett tag börjar jag lägga märke till att han tittar upp ganska ofta, och då på mig. Blev lite besvärad och höll ett litet öga på honom medans jag bläddrade i min tidning, och efter några minuter var det helt uppenbart att han satt och målade av mig. Är inte det lite fräckt? Man kan väl fråga innan? Finns förvisso ingen lag som säger att man inte får rita på t banan, men när man så uppenbart sitter och ritar av någon så kan man väl i alla fall säga något... Obehaglig kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar