onsdag 2 september 2009

Skumpa!


Efter jobbet igår gick jag ned till Norra Bantorget och träffade Bella. Vi hamnade uppe på takterassen på Clairon och där satt vi och drack skumpa hela kvällen. Finns inget godare! Igår där i solen med mitt glas bubbel i handen kändes det ve kligen som att sommaren fortfarande är kvar. Men nu på morgonen så ser det bara kallt och mörkt ut ute.. Jag längtar till sol och värme något fruktansvärt.

Hur som helst så hade jag en riktigt trevlig kväll igår med massa skvaller och fnitter, så att det är lite segt idag det får jag stå ut med, det var det värt!

Vill även ge en eloge till den trevliga äldre mannen som körde taxin hem igår. Han var verkligen ett proffs och verkade tom tycka att det var trevligt att jag babblade hela vägen hem..(Det är liksom svårt att få stopp på pratet och fnisset när man väl kommit igång :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar